معرفي معرفي .

معرفي

لپ تاپ استوك چيست؟

اين مقاله در مورد تعريف لپ تاپ استوك و نحوه خريد لپ تاپ استوك است. در ابتدا تعريفي از لپ تاپ استوك بيان مي شود.

لپ تاپ هاي استوك موجود در انبار لپ تاپ هايي هستند كه فصل فروش آنها در كشورهاي خارجي به پايان رسيده است. به عبارت ديگر، شما نمي توانيد لپ تاپي را بخريد كه به تازگي بيرون آمده است. ممكن است نتوانيد هنگام خريد رنگ مورد علاقه خود را انتخاب كنيد، اما قيمت پايين و مقرون به صرفه اين موضوع را كمتر مشكل مي كند. اين محصولات كه در بازار به لپ‌تاپ‌هاي استاندارد اروپايي نيز معروف هستند، عموماً براي استفاده در بازارهاي خارج از ايران توليد مي‌شوند و مدل‌هاي آكبند اين محصولات به دلايل مختلف از جمله عدم استقبال مشتري از قيمت‌هاي بالاي آن‌ها، در همان سال توليد شدند. و موجود در بازار جهاني در كشور ما ديده نمي شوند. اين محصولات پس از حداقل دو سال توليد، با كاهش قيمت مناسب وارد كشور مي شوند و كيفيت بسيار خوبي دارند.

از اين رو لپ تاپ هايي كه در بازار ايران به صورت استوك به فروش مي رسند، عموماً از چند روز تا چند سال استفاده مي شوند. اين لپ تاپ ها بر اساس وضعيت سلامتي خود به درجه هاي a , b , c دسته بندي مي شوند. توضيحات تكميلي كيفيت و دسته بندي استوك را در سايت نور استوك مشاهده كنيد.

دو دليل مهم براي خريد لپ تاپ استوك (كاركرده) كيفيت بسيار بالا و تفاوت قيمت بسيار زياد با يك لپ تاپ جديد است.

لپ تاپ درجه a: لپ تاپ هاي اين دسته وضعيت ظاهري بسيار خوبي دارند و داراي كمترين خط و خش هستند. مدت زمان كاركرد اين لپ تاپ ها گاهي به كمتر از 6 ماه مي رسد.

لپ تاپ درجه b: اين لپ تاپ ها داراي خط و خش جزئي بوده و قابل چشم پوشي هستند. اين كالاها سالم بوده و از نظر كاركرد و عملكرد هيچ تفاوتي با رده a نداشته و از لحاظ سخت افزاري هيچ ايرادي ندارند.

لپ تاپ هاي درجه b نسبت به درجه a قيمت كمتري دارد و به صرفه تر است. اين نوع گريد معمولا ظاهر خوبي نسبت به گريد a نداشته و با خط و خش همراه است.

خريد لپ تاپ استوك با وجود مزاياي خوبي از جمله قيمت مقرون به صرفه، كيفيت و سخت افزار حرفه اي، نيازمند پشتيباني، ضمانت و تعهد فروشنده كالا است. با خريد از سايت نور استوك لپ تاپ مورد نياز خود را از بهترين برندها تهيه نماييد.

در سايت noorstok علاوه بر لپ تاپ استوك مانيتور و كيس استوك هم وجود دارد كه با مراجعه به سايت اطلاعات بيشتر را دريافت كنيد. همچنين براي ديدن محصولات ميني كيس از جمله ميني كيس نسل 7 را مي توان با كليك روي اطلاعات بيشتر مشاهده نماييد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۸:۲۶ توسط:رز موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :